Hi guys! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Rebecca Coster - WaarBenJij.nu Hi guys! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Rebecca Coster - WaarBenJij.nu

Hi guys!

Door: Rebeccacoster

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

28 Maart 2012 | Nederland, Zeewolde

Over 2 weken vlieg ik dan eeeindelijk naar LA, om vervolgens te beginnen aan een 8 weekse cursus in San Diego zodat ik mijn Cambridge examen kan halen.

Ik blijf in totaal 2 maanden en 3 weken in San Diego waarvan ik de laatste 2 weken geen school heb.
Natuurlijk heb ik er ontzettend veel zin in. Ik kijk er ook al zo lang naar uit en heb er aardig wat uurtjes voor moeten werken dus ik hoop dat ik de tijd van m'n leven ga hebben!
Nu eerst zaterdag met (bijna) al m'n lieve vriendinnetjes een goed feestje vieren!!


  • 05 April 2012 - 11:43

    Marlene:

    Nog maar 6 nachtjesss!!! woehoeeeee

  • 10 April 2012 - 13:54

    Anneke Lanting:

    Lieve Rebecca,nogmaals een heeeele goede reis en een hele fijne tijd.Ik hoop dat het genieten wordt en dat je met een mooi papiertje weer thuis komt.
    Veel liefs van
    oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Mijn eerste eigen reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2012

Goodlife

13 April 2012

LA, the city of angels!

28 Maart 2012

Hi guys!
Rebecca

Hi guys!

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 7211

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 18 Augustus 2014

Stage Buenos Aires

12 April 2012 - 01 Juli 2012

Mijn eerste eigen reis

Landen bezocht: