LA, the city of angels! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rebecca Coster - WaarBenJij.nu LA, the city of angels! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rebecca Coster - WaarBenJij.nu

LA, the city of angels!

Door: Rebeccacoster

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

13 April 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Nou.. na alle obstakels te hebben overleefd ben ik uiteindelijk heelhuids aangekomen in Los Angeles.
Het begon donderdagochtend met te veel kilo's dus ik moest nog meer spullen in m'n handbagage stoppen. Toen dat eindelijk was gelukt bleek dat m'n handbagage te groot was om als handbagage mee te nemen.. dus die moest gewoon alsnog worden ingechekt. Daar werd ik natuurlijk op de vroege morgen niet heel vrolijk van dus ik was niet echt meer in staat om aardig te doen tegen het vrouwtje achter de balie. Dat merkte ze dus vroeg ze of ik wat vriendelijker kon doen. Nou ik ben nogal een stresskip dus als alles dan fout gaat kun je maar beter gewoon niet tegen mij praten en dus al helemaal geen commentaar leveren.
Vervolgens kreeg ik oook nog eens te horen dat de gate over 10 minuten ging sluiten dus dat ik als een gek naar de douane moest. Ik kon me dus niet meer mentaal voorbereiden op afscheid nemen helaas. Na iedereen flink geknuffeld en gekust te hebben en toch wat traantjes te hebben weggepinkt moest ik toch echt in m'n eentje verder. Daar ging ik dan nog net niet rennend, maar toch wel met een flink tempo heel schiphol door aangezien ik ongeveer in het uiterste puntje moest zijn.
Aangekomen bij de gate gingen we alsnog op de zelfde tijd als voorheen boarden-.- Dus ik heb gewoon nog moeten wachten ook.

Nou de vlucht naar Londen was kort, maar toen kwam ik erachter dat ik mijn Ipod en oordopjes in m'n "oude" handbagage had laten zitten. Dit werd dus een laaange reis als ik ze niet ergens vandaan kon toveren. Thank god was er een heel winkelcentrum op london airport en kon ik mezelf toch nog een beetje vermaken die 3 uur dat ik moest wachten. De reis naar LA was wel even wat langer, maar ging wel prima. Na een uur te hebben gewacht op de airport door een miscommunicatie heeft m'n tante me toch nog kunnen vinden.
We zijn naar m'n andere tante en nichtje gegaan en hebben vervolgens lekker rondgecruised door LA. Wat een gave stad, er is zo ontzettend veel te zien!
Het is er wel verschrikkelijk druk aangezien het OV er drama is dus iedereen doet alles per auto. Dat betekent dus ongeveer overal file, heel chill. We reden door hollywood BLV en zagen opeens een red carpet event. Dat was natuurlijk wel super gaaf om te zien. Alleen een beetje jammer dat alle celebrities 2,5 uur ervoor al naar binnen waren gegaan. Dus we hebben geen sterren kunnen spotten.

Wel hebben we nog even over the Walk of Fame gewandeld en uiteindelijk lekker Amerikaans bij Norms gegeten.
Savonds zijn mijn tante en ik naar San Diego gereden(2 uur rijden), maar ik heb weinig van de rit meegemaakt, want ik viel na 2 minuten in slaap. Was helemaal kapot.

Aangekomen in de Mansion van m'n oom en tante lekker gaan slapen en zondagmiddag ga ik naar mijn studentenhuis in Little Italy.
Ben heel benieuwd wat voor Roomie ik krijg en zal als ik op school ben geweest wel weer eens wat schrijven.

Als jullie het einde hebben gehaald, bedankt voor het lezen. Nog niet zo heel veel bijzondere avonturen, maar ik heb nu tijd dus heb meteen maar wat geschreven.

xoxo Becks


  • 13 April 2012 - 18:20

    Yvonne Van Deinse:

    Hi Rebec,, Stoer van je hoor om direct al een epistel te schrijven . Heb je zeker van je moeder. Geniet ervan en hou ons op de hoogte. Zo zijn we toch een beetje bij je.
    XXXX Yvonne

  • 13 April 2012 - 18:32

    Rebecca Coster:

    SORRY DAT IK IEDEREEN GEMAILD HEB, WAS NIET DE BEDOELING! x

  • 13 April 2012 - 18:53

    Paulien Asselman:

    Wow wat een uitdaging! Heel veel suc6!!!!! Trots op je!

  • 13 April 2012 - 19:04

    Rozalia:

    Lieve Rebec, aaawhh wat een reis zeg! Vind het echt allemaal iets voor jou :p. Ik vind dit hartstikke leuk om te lezen ben benieuwd naar je volgende verhalen! dikke kus rosie

  • 13 April 2012 - 19:05

    Christel:

    Dag buurmeis,

    Goed te horen dat je veilig bent aangekomen. Have fun.

  • 13 April 2012 - 19:47

    Anneke Lanting:

    Lieve Rebec!
    Wat een reis met hindernissen.En dat voor onze stresskip!
    Maar het is allemaal toch op zijn pootjes terecht gekomen.Entoen meteen LA in!Waar haalde je de energie nog vandaan!Knap hoor!Ik hoop dat je het o.
    Veel liefs van je oma!
    xxx

  • 13 April 2012 - 21:02

    Arielle:

    Leuk verhaal Rebecje, blijf maar schrijven, dan kunnen wij allemaal meegenieten. Dikke kus

  • 13 April 2012 - 23:24

    Deborah:

    Wauw becc wat een gezeur zeg in t begin haha stresskipje! Ben blij dat je heelhuids ben aangekomen, de kaap gaat prima en heb erg veel gewerkt:). Hoop dat ik je gauw kan spreken via Skype! Wall of fame is wel stoer!! Michael Jackson nog gespot op de grond? Haha. Veel plezier chickie! Ik ga je reisverslag helemaal volgen!! Dikke kus lieve schat! Miss ya

  • 14 April 2012 - 12:41

    Nick:

    Becs! Heel veel plezier! Succes met schoolie en geniet van het leventje, de feestjes en alles wat er bij komt kijken!

  • 18 April 2012 - 09:50

    Ien:

    Nou Usa girl.... ik vond het een leuk verslag en ik blijf je volgen!
    dikke X van ien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste eigen reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2012

Goodlife

13 April 2012

LA, the city of angels!

28 Maart 2012

Hi guys!
Rebecca

Hi guys!

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 7212

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 18 Augustus 2014

Stage Buenos Aires

12 April 2012 - 01 Juli 2012

Mijn eerste eigen reis

Landen bezocht: